دغدغه ای در زمینه انتخابات نداریم/ ایران لنگرگاه امنیت منطقه

سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با ابراز خرسندی از حضور در استان مازندران و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این استان، گفت: بنا به فرمایشات سردار شهید "قاسم سلیمانی" عاقبت به خیری در شهادت است و بالاترین عبادت بندگی خداوند است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با عنایات خداوند متعال روز به روز به سمتی می‌رود که در تراز انقلاب اسلامی و در تراز جمهوری اسلامی است، افزود: هرچه به سمت معنویت پیش می‌رویم، انتهایی در آن وجود ندارد و این منش و روحیه انقلابی در کارکنان نیروی انتظامی است که روز به روز تقویت می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی این افتخار را دارد که در عرصه‌های مختلف کشور سهم دارد و خوشبختانه مردم از این نیرو استقبال می‌کنند و نیروی انتظامی خود را از مردم، برای مردم و خادم مردم می‌داند و این یک افتخار برای نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی امروز در همه موضوعات سهم دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی آرامش مردم را برعهده دارد و در این راستا هوشمندانه عمل می‌کند.

وی با اشاره به مرجعیت نیروی انتظامی، بیان داشت: امروز جایگاه نیروی انتظامی در بین مردم به عنوان مرجع است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی به عنوان مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی، گفت: امنیت داخلی که وظیفه ناجاست، بستر ساز امنیت ملی است.

سردار رضایی از دیگر مؤلفه‌های مهم نیروی انتظامی را روابط بین الملل دانست و افزود: در موضوعات مختلف اعم از آرامش مردم و رعایت حقوق شهروندی نیروی انتظامی سر آمد است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر از دغدغه‌های مهم مردم است، اظهار داشت: در سال ۹۹ رکود تاریخی کشفیات مواد مخدر در دنیا شکسته شده و این افتخار نصیب نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شد که موفق به کشف بیش از ۹۰ درصد مواد مخدر بالغ بر یک هزار و ۱۱۷ تن مواد مخدر شد.

اخبار مرتبط

حجت‌الاسلام زکوی: قوانین انتخابات نیاز به بازنگری دارد / رفتار نمایندگان مجلس مداخله‌گر در انتخابات شورا زیر ذره‌بین شورای نگهبان

گلایه مسؤول بسیج دانشجویی مازندران از مجمع نمایندگان/ به دلایل منتقدان ایجاد منطقه آزاد گوش دهید

مقابله با دژهای مستحکم در شورای شهر بابل و امیرکلا توسط دادستانی بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha